DICTIONAR DE SOCIOLOGIE - John Scott, Gordon Marshall

Cod produs: CARTI1690
77,80 lei
Livrare
DPD
Livrare gratuită peste 200 lei, 3-5 zile lucrătoare (termeni și condiții)
15,00 lei
Plată
Plata se efectuează ramburs, cu cardul, sau prin transfer bancar.

Produs indisponibil pentru comandă

Ne pare rău, acest produs nu mai face parte din oferta noastră.

Vezi alte produse

Descriere produs

Aceast? lucrare reprezint? un instrument de lucru indispensabil pentru to?i aceia care doresc s? în?eleag? fenomenele sociale, cauzele ?i implica?iile lor. El poate fi folosit de studen?i, profesori, cercet?tori, precum ?i de publicul general interesat de sociologie ?i de leg?turile acesteia cu alte discipline. Prin prisma celor 140 000 de exemplare vândute, este unul dintre cele mai c?utate ?i apreciate dic?ionare de acest fel.  Prima edi?ie a Dic?ionarului a fost publicat? în 1994 de Oxford University Press, iar forma actual? reprezint? a treia edi?ie revizuit?. Astfel, cuprinde ?i referiri la ultimele evolu?ii din domeniile de cercetare evocate.  Dic?ionarul înglobeaz? mai multe categorii de informa?ii, care nu se limiteaz? la ariile de cercetare ale sociologiei. Prezen?a unor articole care ilustreaz? leg?turile sociologiei cu economia, psihologia, politologia, filosofia, antropologia, medicina, istoria sau statistica demonstreaz? pluridisciplinaritatea lucr?rii.  Biografii ale celor mai importante personalit??i care au activat în sociologie ?i în domeniile conexe – Bourdieu, Comte, Durkheim, Giddens, Goffman, Parsons sau Weber, de exemplu – sunt de asemenea incluse în Dic?ionar.  Tot aici se reg?sesc ?i metode ?i tehnici de cercetare sociologic?, explicate ?i exemplificate, dar ?i bibliografii care pot ajuta pe oricine dore?te s? aprofundeze anumite chestiuni. În plus, Dic?ionarul furnizeaz? o serie de analize riguroase ale celor mai noi tendin?e din domeniu, mai ales ale celor din cadrul ?colii britanice de sociologie

Caracteristici

  • Alte detalii: Format carte: b5 130x200 Numar pagini: 848 ISBN: 978-973-571-918-0 Data publicatie: 15.10.2014 Editura All
  • Brand: Arhi Design