Întrebări frecvente


Care este comanda minimă?

Nu există comandă minimă. Comanda poate avea orice valoare, dar costurile de transport vor fi suportate de dvs la comenzi mai mici de 200 lei.

Cum găsesc produsul dorit?

Dacă deja știți ce produs doriți, cel mai simplu mod de a îl găsi este să utilizați câmpul de căutare. Este necesar doar să scrieți denumirea
produsului dorit pentru a vedea cele mai apropiate sugestii. Disponibilitatea articolelor afișate pe site este aproximativă și se bazează pe
stocurile scriptice din ziua precedentă. Disponibilitatea reala a produselor și termenele de livrare vă vor fi comunicate telefonic de către
operatorii Arhi Design la confirmarea comenzii. Dacă articolele sunt în stoc, veți primi un e-mail de confirmare cu status-ul
comenzii: finalizată.

Se poate ridica coletul direct de la sediul dvs?

Doar dacă sunteți persoană juridică sau PFA

Se poate ridica coletul și în altă zi decât cea estimata de dvs. la momentul efectuării comenzii online?

Comanda se pastrează timp de 3 zile lucrătoare la punctul de ridicare din momentul în care se livrează la punct, dacă în timp de
3 zile nu ridicați coletul, el se va returna la noi.
Pentru mai multe informații nu ezitați să ne contactați prin chat sau e-mail: comenzi@arhidesign.ro

Cum monitorizez statusul comenzii?

Pentru a primi informații detaliate despre starea comenzii vă rugăm să scrieti pe chat sau trimiteți un e-mail către comenzi@arhidesign.ro. Un operator vă va răspunde în cel mai scurt timp. Pentru detalii citiți secțiunea dedicată din Termeni și condiții.

Când se livrează comanda mea?

Comanda ta va fi livrată prin curier rapid în aproximativ 72 de ore (cu excepția sărbătorilor legale, când pot exista unele întârzieri).

Nu sunt mulțumit de produs. Cum procedez pentru retur?

Verifică dacă produsul este eligibil pentru retur și apoi completează formularul de returnare produs de pe site, cel târziu în a 14-a zi calendaristica de la data ridicării/primirii produsului. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original.
Returul este valabil pentru persoanele fizice. Returul este valabil atât timp cât comanda a fost efectuată online prin intermediul
site-ului de vânzări online www.arhidesign.ro.

Cum pot anula sau modifica o comandă activă?

O comandă activă poate fi anulată sau modificată prin chat sau prin e-mail la comenzi@arhidesign.ro

Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, iți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să
ne contactezi prin chat sau email

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;
b) Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea sunt în stoc. Dacă articolele sunt în stoc veți primi un mail
de confirmare cu status-ul comenzii: finalizată.

Cum resetez parola?

Ca să te recunoaștem, tot ce trebuie să faci este să îți introduci adresa de e-mail, în primul pas al procesului de logare.
Al doilea pas iți va afișa opțiunea “Ai uitat parola?” cu ajutorul căreia vei putea sa iți recapeti accesul în cadrul contului.
În momentul în care o vei accesa, îți vom trimite automat un mesaj pe adresa de e-mail pe care ai înscris-o în primul pas.

Nu ai găsit răspunsul la întrebarea ta? Noi te putem ajuta.

Trimite-ne întrebarea

Contactează-ne, iar noi îți vom răspunde cât mai rapid posibil.