TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE PENTRU ACHIZIȚIONAREA PRODUSELOR ȘI/SAU SERVICIILOR PE SITE-UL WWW.ARHIDESIGN.RO


Vă rugăm să citiți cu atenție acest grup de termeni și condiții, înainte de a utiliza acest website www.arhidesign.ro sau de a iniția cumpărări ale produselor prezentate.

Toti utilizatorii declară că înteleg întreg conținutul și sunt de acord cu faptul că accesul și folosirea acestui website sunt subiectul unor termeni și condiții enunțati în continuare și altor legi aplicabile conform legislatiei în vigoare.

Veți putea efectua o comandă pe site-ul nostru, doar prin exprimarea explicită a acordului la prezenții termeni și condiții, acord care se realizează prin bifarea căsuței aferente, poziționată lângă butonul “Trimite comanda”.

În caz contrar, nu se poate finaliza acest contract la distanța și implicit plasarea comenzii în vederea realizării acestui act de comerț, vânzare/cumpărare.

Prin acționarea acestui buton însoțită de bifarea căsuței, clientul întelege că are un angajament ferm de a executa plata în totalitate a valorii comenzii plasate.

1. Definitii Website = adresa www.arhidesign.ro, adresa pe care vă aflați în acest moment.

Compania = S.C. Arhi Design S.R.L.

Client = orice persoană fizică sau juridică ce accesează website-ul și / sau plasează o comandă prin intermediul lui

Grup de termeni și condiții = contract la distanță între client și compania noastră în vederea achiziționării de produse și/sau servicii.

Website-ul poate să nu fie disponibil pe orice browser de internet, mai ales pe versiuni mai vechi. Dacă este cazul, vă rugăm să accesați site-ul, folosind alt browser. Pentru detalii despre starea comenzilor plasate, ne puteți contacta de asemenea prin telefon, fax sau e-mail. Arhi Design S.R.L. își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui website, precum și politica de confidențialitate și termenii și condițiile de folosire, cu respectarea legislatiei în vigoare, fără nici un fel de notificare prealabilă. Datorita acestui fapt, vă rugăm să vizitați periodic această secțiune pentru a verifica termenii și condițiile pe care ați acceptat să le respectați prin bifarea căsuței dedicate înainte a apăsa butonul Trimite Comanda, cu ocazia unor comenzi mai vechi.

În cadrul prezentului document, cuvintele la singular includ pluralul, cuvintele la plural includ singularul, cuvintele care denotă genul masculin includ femininul și cuvintele care denotă genul feminin includ masculinul.

Date cu caracter personal - orice informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoana care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identității sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale etc; prelucrarea datelor cu caracter personal - orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea. Ștergerea sau distrugerea se poate face la solicitarea expresă a unui client, pentru orice situație, excepție situațiilor impuse de lege, când aceste date au fost utilizate în mod expres pentru finalizarea contract prin întocmirea facturii fiscale, a chitanței fiscale și a documentelor de transport în vederea livrării comenzii;

Stocarea – păstrarea pe orice fel de suport a datelor cu caracter personal culese;

Suport durabil - orice instrument care permite consumatorului sau profesionistului să stocheze informații care îi sunt adresate personal, într-un mod accesibil pentru referinţe ulterioare pentru o perioadă de timp adecvată, în vederea informării, și care permite reproducerea neschimbată a informaţiilor stocate. Email-ul este considerat un suport durabil, conținutul informațional aflat în corpul unui e-mail păstrându-se nealterat în serverele dedicate și în calculatoarele utilizate pentru respectiva corespondență.

sistem de evidență a datelor cu caracter personal - orice structură organizată de date cu caracter personal, accesibilă potrivit unor criterii determinate, indiferent dacă această structură este organizată în mod centralizat ori descentralizat sau este repartizată după criterii funcționale ori geografice; Acesta este păstrat în condiții criptate, asigurându-se o securitate a datelor împotriva unor accesări și utilizări neautorizate.

operator - orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, care stabilește scopul și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;

terț - orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, alta decât persoana vizată, operatorul ori persoana împuternicită sau persoanele care, sub autoritatea directă a operatorului sau a persoanei împuternicite, sunt autorizate să prelucreze date;

destinatar - orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, căreia îi sunt dezvăluite date, indiferent dacă este sau nu terț; autoritățile publice cărora li se comunică date în cadrul unei competențe speciale de anchetă nu vor fi considerate destinatari (ex. Poliție, procuratură, criminalistică, judecătorie etc); date anonime - date care, datorită originii sau modalității specifice de prelucrare, nu pot fi asociate cu o persoană identificată sau identificabilă; date de tip “business contact” – date care includ numele, funcția, adresa de business, numărul de telefon sau adresa e-mail a unui angajat al unei organizații, în această calitate. Datele tip “business contact” nu intră în categoria datelor cu caracter personal;

date statistice - date care au fost obținute ca urmare a prelucrării de către operator a datelor cu caracter personal, dar care nu pot fi folosite la identificarea unei persoane și sunt folosite exclusiv pentru scopuri statistice și/sau de informare, promovare.

2. Licențe de utilizare 

Arhi Design S.R.L. va acorda o licență limitată pentru a accesa / vizita site-ul, fără posibilitatea de a-l modifica în lipsa unui acord din partea Arhi Design S.R.L.. Această licență nu include: revânzarea sau utilizarea în scopuri comerciale a informațiilor prezentate pe site; download-ul sau copierea informațiilor legate de conturi utilizator; utilizarea tehnicilor tip data mining, roboților sau tehnologiilor similare care permit extragerea și analiza datelor.

Arhi Design S.R.L. va acorda o licență limitată, revocabilă și ne-exclusivă de a va crea un hyperlink către pagina de home a site-ului, atâta vreme cât acest link nu descrie Arhi Design S.R.L. sau un partener / afiliat al acestuia de o manieră falsă, greșită sau jignitoare. Licența acordată nu va permite utilizarea în cadrul acestui hyperlink a mărcii Arhi Design S.R.L. fără acordul prealabil scris al Companiei. Conținutul site-ului, integral și / sau parțial, nu poate fi reprodus, duplicat, copiat, revândut, vizitat sau exploatat în scopuri comerciale, fără acceptul scris prealabil al Arhi Design S.R.L.

3. Securitate
Efectuarea de operațiuni neautorizate asupra acestui site și tentativa de efectuare a acestora, incluzând fără a se limita la: utilizarea abuzivă, utilizarea frauduloasă, accesul neautorizat, modificarea, copierea de informații în vederea comercializării lor, blocarea accesului s.a.m.d., vor fi pedepsite conform legii.

4. Comunicări
Utilizatorii site-ului pot trimite comentarii, note, sugestii, idei sau observații cu privire la conținutul și structura site-ului, respectiv pot adresa întrebări atâta timp cât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care să afecteze viața privată, drepturile de proprietate intelectuală, ale Arhi Design S.R.L. sau ale unor terțe părți, și care nu conțin viruși, care nu derulează campanii politice/electorale, solicitări comerciale, scrisori în lant, mailing-uri de masă sau orice altă formă de spam. Nu puteți folosi o adresă de e-mail falsă sau să impersonalizați o altă persoană sau entitate. Arhi Design S.R.L. își rezervă dreptul, dar nu și obligația de a îndepărta sau edita o astfel de informație transmisă. Prin trimiterea unei astfel de informații, dacă nu este altfel specificat, acordați Arhi Design S.R.L. și partenerilor/afiliaților săi licența / dreptul gratuit, ne-exclusiv, perpetuu, irevocabil și sub-licențiabil de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, deriva, distribui sau a le afișa pe orice fel de medii, în toată lumea. Acordați dreptul Arhi Design S.R.L. și partenerilor/afiliaților săi de a utiliza numele pe care l-ați trimis în conjuncție cu informația, dacă aceștia vor decide astfel. Declarați și garantați că detineți sau controlați toate drepturile cu privire la informațiile transmise, că acestea sunt corecte și că utilizarea acestora nu intră în contradicție cu Termenii și condițiile de utilizare, că nu vor cauza daune către o terță parte și că veți despăgubi integral Arhi Design S.R.L. sau partenerii/afiliații săi pentru toate cererile rezultate din informația astfel transmisă.

5. Copyright (drepturi de autor și drepturi conexe)

Întregul conținut de pe acest website (care include, dar nu se limitează la): texte, grafice, fotografii, produse, coduri, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea SC Arhi Design S.R.L. (denumită în continuare compania) - ALL RIGHTS RESERVED, cu următoarele date de identificare: RO 3069820, J16/3323/1992, str. Caracal, nr. 254, com. Malu Mare, jud. Dolj. Compania nu garantează că website-ul și conținutul acestuia nu conține erori sau că întregul conținut este 100% corect și valid. Clienții companiei au dreptul de a copia și printa conținutul website-ului sau porțiuni din acesta pentru unicul scop de a plasa o comanda în cadrul companiei noastre. Nu este sub nici o formă permisă preluarea conținutului de pe acest website în scopuri comerciale.

6. Mărci inregistrate
Toate brand-urile, mărcile, denumirile, folosite în cadrul acestui website sunt mărci înregistrate ale companiei și / sau colaboratorilor, fiind protejate de către legile în vigoare. Marca Arhi Design S.R.L. este o marca înregistrată și este detinută de către Arhi Design S.R.L.. Domeniul acestui website este deținut de către Arhi Design S.R.L.. Utilizarea acestei mărci, a domeniului sau a numelui, în formă directă sau “ascunsă” (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, căutare web) fără permisiunea prealabilă scrisă a Arhi Design S.R.L. este interzisă și se pedepsește conform legii. Utilizarea neautorizată a acestora revocă imediat licențele acordate de către Arhi Design S.R.L., conform cu cele de mai sus.

7. Garanții oferite de website

Site-ul este furnizat de către Arhi Design S.R.L. Sub forma sa actuală pe o bază “așa cum este” și “atât cât este disponibil” fără nici un tip de garanții, exprimate sau interpretate. Arhi Design S.R.L. nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit sau e-mailurile trimise de la Arhi Design S.R.L. sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, Arhi Design S.R.L. fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site. Arhi Design S.R.L. nu este raspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site. Arhi Design S.R.L. nu acordă niciun fel de garanție pentru conținutul și utilizarea acestui site. Informațiile publicate corespund realității la momentul înscrierii lor pe site sau al actualizării diverselor pagini ale site-ului. Oferim garanția returnării banilor 100% pe comanda plasată și achitată indiferent de modalitatea de plată, în următoarele condiții dovedibile, de livrare neconformă cu specificațiile, dintr-o eroare de operare sau în baza dreptului de renunțare, conform legii, dacă acest drept de renunțare este făcut cunoscut către noi în termen de 14 zile de la data primirii coletului, conform datei înscrise pe AWB (document de livrare al curierului). Returnarea banilor, în situațiile menționate mai sus, se poate efectua în baza articolului "Reclamații livrare" din acest grup de termeni și condiții, coroborat cu OUG 34/2014 Art. 9 Alin.1. Garanția banilor înapoi se poate oferi doar după returnarea produselor deja livrate, alături de toate documentele primite (în condițiile de returnare menționate în art. 9): factura, ambalajul integral (produsele consumabile în varianta sigilată, în stare intactă, în caz contrar suma nu poate fi returnată pentru produsul respectiv) etc. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante: a) de a folosi formularul de retragere; b) de a face orice altă declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu dispoziţiile din prezentul articol revine consumatorului. Oferim garanția produsului disponibil în stoc furnizor la un moment dat, însă stocurile pot diferi, iar produsele pot fi înlocuite cu altele de aspect și valoare asemănătoare.

8. Garanția produselor

Produsele și/sau serviciile comercializate pe acest website beneficiază de garanție în baza H.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008. Se va răspunde la solicitarea de garanție doar dacă produsul returnat este intact și insotit de elementele doveditoare ale achiziției (factură și chitanța). Returnarea produsului se face la sediul vânzătorului direct sau prin curierat, caz în care costurile expediției vor fi suportate de vânzător dacă solicitarea este întemeiată. Soluționarea garanției se face în termen de 14 zile de la recepția produsului conform solicitării. In cazul in care produsul defect nu mai poate fi reparat sau inlocuit, furnizorul ofera garantia returnarii banilor. Nu se acordă garanția produselor ce prezintă urme de lovituri, crăpături, zgârieri majore cu deformări ale elementelor sau schimbare de prezentare etc.

9. Produse disponibile
Trebuie să aveți peste 18 ani pentru a putea comanda de pe acest website. Specificațiile produselor disponibile pe website sunt menționate în pagina fiecărui produs disponibil. Anumite produse pot deveni indisponibile în stoc la un moment dat sau pot avea stoc limitat, compania nu are obligația de a anunța clientul de stocul disponibil în timp real. Anumite produse pot suferi modificări de poze, specificații, preț sau stoc în orice moment - compania nu are obligația de a anunța clienții sau vizitatorii website-ului de aceste modificări. Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putând diferi în funcție de stocurile disponibile - se respectă întocmai valoarea produsului final și aspectul/ caracteristicile generale.

Prețurile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar în cazul unor volume mari.

NU se aplică modificări valorice vouchere-lor deja trimise către clienți. Comenzile care depășesc un anumit total valoric al produselor comandate (după ce au fost scăzute eventuale discounturi sau vouchere) beneficiază de transport gratuit oriunde pe teritoriul României (atâta timp cât există ca adresa de livrare fizică și este înscrisă în evidențele cărții funciare). Pentru fiecare comandă în orice moment cumpărătorul este informat de pragul valoric care trebuie depășit pentru a beneficia de transport gratuit. În orice moment acest prag valoric poate fi modificat. Modificările nu se aplică retroactiv la comenzile deja plasate sau în curs de plasare în timpul aceleiași sesiuni.

10. Metode de comunicare

10.1. Comunicări telefonice

Reprezentanții noștri pot prelua oricând comunicările vizitatorilor site-ului arhidesign.ro, la telefon. Oricare ar fi produsele de interes, ne puteți suna oricând, în timpul programului de lucru, pentru a răspunde la întrebări legate de oferta prezentată pe website. Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice intârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din e-mail, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate ale companiei sau ale vizitatorului.

10.2. Comunicări prin e-mail
Comunicările prin e-mail sunt preluate și procesate de către agenții nostri. Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din e-mail, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate ale companiei. Metodologie de comandă a produselor    Comenzile de produse pot fi plasate doar în cadrul site-ului (online), prin aplicația dedicată pas cu pas în modulul coș de cumpărături și trebuie să: alegeți produsul dorit citiți cu atenție specificațiile, descrierea produsului, prețul și disponibilitatea lui dacă este produsul potrivit, adăugați produsul în coș. În acest punct puteți finaliza comanda: alegeți beneficiarul (titularul) pentru facturare, după caz: pe persoană juridică, persoană fizică sau ONG; completați datele de facturare și de livrare ale dvs. și/sau persoana juridică/ONG, persoana de contact, după caz; selectați metoda de plată; revizuiți cu atenție încă o data comanda la nivel de bucăți comandate, preț, taxe, Total de plată; apăsați butonul "Trimite Comanda". Prin apăsarea acestui buton acceptați prin aceasta existența unei tranzacții financiare între dvs. și compania noastră. NU veți putea plasa comanda decât dacă veți bifa casuța de confirmare (vă dați acordul explicit) că ați citit Termenii și Condițiile de utilizare prezente, ce se constituie în Contract comercial la distanță și care este valabil până la încheierea celei de a 14 -a zi a dreptului de retragere conform legislației în vigoare. După ce veți citi cu atenție acești Termeni și Condiții, trebuie să bifați căsuța dedicată. Prin bifare vă dați acordul că ați înteles și sunteți în totalitate de acord cu acești termeni și condiții. În caz contrar nu se poate finaliza procedura de cumpărare, conform actelor normative ce statuează legalitatea tranzacțiilor comerciale, asa cum sunt ele prevăzute în codul fiscal. Prin trimiterea comenzii luați la cunoștință și recunoașteți în mod explicit că această comandă implică o obligație de a plăti valoarea comenzii către Arhi Design S.R.L. Veți primi un e-mail de înștiințare că a fost înregistrată comanda plasată. Clientul are obligația ca după primirea informării de înregistrare de comanda pe e-mail, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din e-mail, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, adrese de livrare sau de e-mail completate eronat de client, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. În anumite cazuri, operatorii noștri vă pot contacta telefonic pentru confirmarea comenzii plasate sau pentru a vă pune la dispoziție informații fiscale legate de comanda plasată, factura întocmită și altele reglementate prin lege. În cazul în care comanda este procesată și pregătită pentru livrare, veți primi un e-mail cu informarea acestui status.

11. Livrare produse

11.1. Zone deservite
Arhi Design SRL oferă livrare prin curier oriunde în România.

11.2. Metode de livrare

Efectuăm livrări în 72 de ore de la primirea comenzii, în condițiile enunțate mai jos:

a) comenzile se pot prelua non-stop pe website;

b) livrările se efectuează în funcție de programul Curierului, și sâmbătă (la cerere expresă prin bifarea căsuței corespunzătoare din procesul de plasare a comenzii);

c) datele de livrare, facturare și de contact, trebuie să fie corecte și complete;

d) datele cu caracter personal completate în procesul de plasare a comenzii vor fi utilizate doar în temeiul legii, cu scopul întocmirii facturii fiscale, a chitanței doveditoare de plată și a datelor logistice de livrare a comenzii.

e) orele de livrare nu pot fi garantate, depinzând unilateral de curier; datele de livrare, facturare și de contact să fie complete și corecte.

f) orice alt scop (precizat expres), face obiectul unui acord voluntar din partea dvs. într-o altă secțiune a site-ului din cadrul contului înregistrat de dvs. și se realizează doar prin bifarea unor căsuțe dedicate.

g) în orice moment această confirmare de prelucrare a datelor personale în alte scopuri decât cele prevăzute de legile comerciale poate fi revocată de către client, unilateral, prin debifarea căsuțelor din secțiunea dedicată respectivului client înregistrat.

11.3. Timp de livrare

Facem constant eforturi pentru a respecta timpii de livrare, însă acest lucru nu este tot timpul posibil în condiții de volume mari de comenzi, trafic greu, vreme nefavorabilă sau alte condiții de forță majoră.

În situații de acest tip se va încerca o nouă livrare la data la care este posibil, menținându-se legătura cu dvs. în calitate de client.

Este foarte important să ne oferiți datele de livrare și contact corecte și complete, pentru a nu întârzia livrarea. Anumite livrări pot fi amânate sau chiar anulate în condiții de forță majoră/în perioade foarte aglomerate etc., motiv pentru care veți fi informat telefonic sau prin e-mail despre acest aspect. Arhi Design nu va fi în niciun fel responsabilă pentru anumite pierderi ale clientului din cauza amânării sau anulării unor livrări din partea noastră.

11.4. Tarife de livrare

Tarifele de livrare sunt specificate în mod clar în cadrul plasării comenzii. Tariful de transport este afișat în cadrul fiecărei comenzi în parte (TVA inclus).
a) Transportul este gratuit pentru o valoare a coșului de peste 100 de lei, dacă coletul nu depăsește 5 Kg.

b) Peste 5 kg coletul se va taxa suplimentar cu 15.00 lei.

11.5. Metode de ambalare

Toate produsele sunt ambalate cu atentie în cutii CO3 (carton ondulat în trei straturi). Toate produsele sunt împachetate în ambalaje protectoare, pentru a evita defecțiuni sau spargeri.

11.6. Riscuri de livrare
În cazul în care persoana menționată ca și destinatară în comanda dvs., nu este găsită la adresa / este acces restricționat în locație / adresa este o companie, un spital etc, curierii vor lăsa pachetele / produsele comandate la vecini / recepție / portari, urmând ca persoana ce a recepționat coletul să menționeze pe fișa de livrare numele complet și semnătura, pentru a putea fi identificată. În aceste condiții comanda dvs. este considerată livrată.

În cazul refuzului de primire, Arhi Design nu își asumă nicio răspundere cu privire la o nouă dată de livrare, ea urmând a fi stabilită de comun acord între părti cu o nouă achitare a contravalorii transportului, de către client. Arhi Design va face toate demersurile necesare pentru a comunica către client situația ce ia naștere în urma refuzului de primire al comenzii de către destinatar în vederea soluționării acesteia în măsura posibilităților. Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic sau prin SMS înaintea livrării, pentru stabilirea traseului de distribuție. Destinatarului nu i se va comunica în avans ce anume urmează să primească, folosindu-se termenul general de "colet". Compania noastră nu își asumă nicio obligație dacă livrarea nu poate fi efectuată datorită informațiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau dacă destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de către client, situații de vreme extreme (cod galben / cod roșu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte aglomerate. Expediția comenzii în cauză se poate redirecționa contra cost către o nouă locație cu livrare în termen de 72 de ore. Nu poate fi considerată nelivrată o comandă aflată într-o astfel de situație. Ne angajăm să oferim în cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrări clienților noștri atunci când ne sunt solicitate și să facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor. Solicitarea poate fi telefonică (0351.405.469) sau prin e-mail, la adresa urmatoare: comenzi@arhidesign.ro.

12. Metode de plată

12.1. Card bancar

La plasarea comenzii, puteți alege metoda de plată Plata Online prin card bancar, iar după finalizarea comenzii veți fi redirecționat către serverul securizat pentru plată (după apăsarea butonului “Trimite Comanda”). Vă rugăm să introduceți cu atenție datele cardului. Urmăriți cu atenție mesajele de pe ecran și asigurați-vă ca ultimul mesaj este de confirmare a plății efectuate și nu este un mesaj de eroare a efectuării plății. Comanda va intra în pregătire din momentul în care există confirmarea efectuării cu succes a plății cu card bancar.

12.2. Transfer bancar

Transferul bancar este efectiv o plată prin banca - O.P. (ordin de plată) - acest tip de plată poate fi efectuat direct la sediile băncilor la care aveți deschise conturi sau prin internet banking. Plătile trebuiesc efectuate în avans, iar după plată este indicat să ne transmiteți dovada plății prin e-mail, pentru o procesare mai rapidă a comenzii. Astfel, după validarea dovezii de plată, departamentul de contabilitate va integra comanda spre procesare. Datele noastre pentru efectuarea plății sunt:

S.C. Arhi Design S.R.L.

RO 3069820

J16/3323/1992

IBAN RO82BRDE170SV24847101700 BRD - Sucursala Craiova

12.3. Ramburs
Acceptam plata la livrare / ramburs către curierul care face livrarea.

13. Facturare plăți
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comanda. Arhi Design este plătitoare de TVA. Orice comandă plasată pe website se achita înainte sau la livrare, în condițiile mentionate anterior. Arhi Design va emite către client o factura pentru bunurile și/sau serviciile livrate/prestate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Factura fiscală se emite pe numele plătitorului (persoană fizică, juridică sau ONG). Conform articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal "Semnarea și ștampilarea facturilor nu sunt obligatorii", iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: "Se pot transmite facturi prin mijloace electronice". Arhi Design nu își asumă răspunderea de a pune la dispoziția clientului factura fizică, ci doar în format electronic (fie prin e-mail, fie în contul de utilizator, în cazul când acesta s-a înregistrat. La solicitarea clientului, Arhi Design poate trimite clientului factura fizică semnată și ștampilată în termen de 7 zile de la emitere sau prin curierat cu plata la destinatar, pentru orice localitate din țară. La încasarea banilor ramburs de către curier, acesta va elibera chitanța doveditoare în numele Arhi Design.

14. Returnare produse
Produsele se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire conform O.U.G. 34/2014.

14.1 Informaţii privind exercitarea dreptului de retur

Aveți dreptul de a face retur în termen de 14 zile începand cu data primirii coletului. Pentru a respecta acest termen, trebuie să ne informați prin e-mail, telefonic sau prin completarea formularului de retur aflat la dispoziția dumneavoastră în cadrul site-ului.

14.2 Consecințele returului

a) Produsele se returnează doar în ambalajul original conținând toate părțile/elementele/accesoriile inițiale. Returnarea se face prin trimiterea produsele pe adresa:

    S.C. Arhi Design S.R.L., str. Caracal, nr.254, com. Malu Mare, jud. Dolj, prin orice curier rapid.

Transportul coletului de retur va fi plătit de către client în momentul expedierii, conf. OUG 14/2014, art. 14, alin. 2, în caz contrar fiind refuzat la primire și va avea obligatoriu bifată opțiunea de deschidere a coletului la primire.

b) Coletul de retur va fi însoțit de toate documentele primite inițial, precum și de formularul de retur completat (se găsește disponibil pe site-ul www.arhidesign.ro), semnat de persoana care a inițiat și platit comanda, care notifică denunțarea contractului la distanta și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.

c) Costul aferent comenzii, va fi returnat integral cu excepția costurilor de transport și dacă condițiile de la art. 14.2 lit. a) sunt respectate. În cazul în care produsele returnate sunt într-o stare în care nu mai pot fi vândute ca și noi, valoarea acestora va fi calculată la data recepționării și va fi dedusă din costul aferent comenzii returnate.

d) Costul aferent comenzii va fi rambursat în contul bancar comunicat de dvs și nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

e) Clientul nu va avea dreptul la alte despăgubiri conform ordonanței de urgență nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, aprobată cu modificări prin Legea 51/2003, Capitolul 2, Articolul 10 litera c și completată de O.U.G 34/2014.

f) Exercitarea dreptului de retur pune capăt obligaţiilor contractuale rezultate din respectiva comandă.

15. Reclamații livrare

Pentru reclamații vă rugăm să ne scrieți pe adresa de e-mail comenzi@arhidesign.ro.

Este necesar ca reclamația să cuprindă datele de identificare ale clientului care reclamă, poze doveditoare ale produsului și ale cauzei reclamate (dacă este cazul), precum și detaliile de contact (telefon și/sau adresa de e-mail, precum și numărul comenzii inițiale). O reclamație poate fi depusă în termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat sau maxim 14 zile de la livrarea produselor comandate, exceptând cazurile în care este prevazut altfel în contract pentru situații specifice. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 14 zile.

16. Anularea comenzii

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisă la comenzi@arhidesign.ro în cel mult 12 ore de la plasarea comenzii și numai în cazul în care comanda n-a fost deja livrată curierului, semnalizată prin primirea de către client a unui e-mail cu mențiunea: ‘Comanda a fost expediată’. În cazul în care, această comandă a fost deja achitată, iar clientul o anulează după termenul menționat mai sus, Arhi Design va returna clientului contravaloarea comenzii, în termen de 7 zile de la recepționarea solicitării în scris.

Arhi Design își rezervă dreptul de a anula o anumită comandă, urmând a anunța clientul de această schimbare cu minim o oră înaintea orei de livrare către curier.

17. Confirmări de comandă și livrare
17.1. Confirmări de comandă
Clientul va primi doar prin e-mail confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, împreună cu un număr unic de comandă. Clientul are obligația de a verifica orice informație furnizată în cadrul comenzii și de a sesiza angajații companiei în cazul în care au survenit anumite erori în informațiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin e-mail sau telefonic, menționându-se numărul unic de comandă primit. Pentru orice modificare în cadrul comenzii survenită din partea noastră, angajații Arhi Design vor notifica prin e-mail sau telefonic clientul, urmând ca acesta din urmă să-si exprime acordul, caz în care comanda intră în procesare/pregătire/livrare sau dezacordul, caz în care comanda se anulează, după caz.

17.2. Probleme livrare comanda
Pot exista situații în care destinatarul să nu fie găsit la adresa sau ca acesta să refuze primirea coletului. În acest caz, angajații companiei vor proceda conform uneia dintre soluțiile enunțate mai jos, în funcție de situația survenită: destinatarul nu este la adresă - coletul va fi predat, pe bază de semnatură și preluare de nume / prenume, unei alte persoane aflate în locație (vecin, coleg, rudă, soț/soție etc.) destinatarul nu este la adresă și nici altcineva în locație - se va încerca o nouă livrare în cursul aceleiași zile, în cazul în care traseul livratorului permite; se va incerca o nouă livrare a doua zi; se vor încerca maxim 3 livrări la aceeași adresă, urmând a se lua legatura cu clientul, pentru noi indicații; în cazul în care nici dupa cele 3 încercări livrarea nu este posibilă, atunci clientul este de acord să renunțe la comandă. Destinatarul refuză primirea coletului - angajații companiei vor lua legatura cu clientul pentru alte directive de livrare; în cazul în care comanda este livrată, sub semnatura destinatarului menționat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele părți, atunci compania este exonerată de orice penalități sau despăgubiri.

18. Confirmari de livrare

La cerere, clientul poate oricând solicita detalii legate de confirmarea de livrare a comenzii așa cum este ea intocmită de curierul care a executat respectiva livrare. Aceasta solicitare poate fi facuta prin e-mail.

19. Cesionare si subcontractare
Compania poate cesiona si / sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii fara informarea clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Compania va fi intotdeauna responsabila fata de client pentru toate obligatiile contractuale.

20. Confidentialitate si publicitate
Clientul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau nu va face publice nici una dintre informarile primite de la companie. Toate informatiile de orice natura furnizate de catre client companiei si cele furnizate de companie clientului, incluzand, dar fara a se limita la comanda, vor ramane in proprietatea companiei. Ele pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al companiei si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de client cu privire la comanda, livrare, comunicari, probleme survenite sau solutionari propuse, fara consimtamantul prealabil scris al companiei. Orice defaimare, publicitate / reclama negativa, informatii publice daunatoare companiei, facute de catre client fara acordul companiei, pot atrage dupa ele apelarea la instantele judecatoresti competente si solicitarea de plata unor daune, in functie de prejudiciile create.

21. Termene si penalitati

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare a comenzii, compania va anunta clientul in legatura cu noul termen estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila. In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare. In cazul in care clientul intarzie din vina sa, sa plateasca produselor solicitate in termenul prevazut in factura emisa de companie, Arhi Design isi rezerva dreptul de a denunta unilateral contractul si sa anuleze comanda, in orice moment.

22. Respectarea legilor si standardelor

Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea bunurilor si serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate in munca, mediu.

23. Raspundere

Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

24. Incalcare prevederi si drepturi

Daca compania nu executa obligatiile sale, clientul va notifica compania asupra acestei neindepliniri in scris pe e-mail: comenzi@arhidesign.ro. Un plan de actiune va fi validat intre parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.

25. Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

26. Legea aplicabila

Prezentul contract este supus legislatiei romane in vigoare. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente din orasul Craiova.

27. Prevederi diverse

Daca una sau mai multe prevederi al prezentului grup de termeni si conditii de vanzare sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul legii. Compania si clientul vor fi considerati contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile acestui website inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre partile amintite, referitoare la subiectul prezentului contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

28. Consimtaminte

Clientii/Vizitatorii/Utilizatorii/Cumparatori acestui website trebuie sa se exprime explicit ca sunt de acord cu acest grup de termeni si conditii. Ca Utilizator, intelegeti şi sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati care va revin in momentul in care trimiteti o comanda prin intermediul site-ului catre Companie: sa furnizati date adevarate, exacte şi complete despre dumneavoastra si despre livrare conform cerintelor fiscale de completare a documentelor fiscale (factura si/sau chitanta).